lørdag den 23. august 2014

Før jeg tager afsted

Hej alle sammen!

Onsdag d. 27. august tager jeg et fly til Kathmandu sammen med syv andre danske unger. Jeg rejser med Mellemfolkeligt Samvirke, der har en højskole i Nepal, som bliver kaldt Global Platform. Jeg skal ud og opleve vilde ting og have en masse undervisning i nogle forskellige globale emner - og det vil jeg skrive lidt om her i løbet af turen.
Jeg skal være afsted i fire måneder. Først to i Nepal, så en måned i Indien, og slutter det sidste måned af i Nepal igen.

Mandag-onsdag skal jeg være på intro i København hos Mellemfolkeligt Samvirke på Nørrebro, hvor jeg skal have noget undervisning og møde de andre, jeg skal afsted med.
På trods af misforståelser og rod har jeg fået visum til både Nepal og Indien i sidste øjeblik og jeg tror jeg har styr på det hele nu. Der er faktisk ikke meget andet tilbage end at kramme de sidste farvel og tage afsted!

Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar